Tävlingsdags: vinn en bebis!




För första gången på den här bloggen tänkte jag ha en tävling, med en virkad bebis som första och enda vinst. Den är sur, så jag antar att han/hon inte fått som hon vill. Kanske är han/hon trött men vill inte sova? Hur som helst har lille bebisen på sig en pyjamas i ljusgrönt med mörkgröna ränder. Först skulle den bli grön-blårandig, men det blev nåt knas med maskorna så jag fick riva upp. Då fick den bli helgrön, men det såg så trist ut att jag sydde mörkgröna ränder mellan fastmaskevarven. På baksidan finns det en rumplucka, men ena knappen är sönder så luckan är inte stängd. Därav den sura minen kanske? Kallt om lilla rumpestumpen?

Nåja, tävlingsdags var det ja. Jag har ingen aning om vad bebisen ska heta, därför tänkte jag att den som kommer på det namn som tilltalar mig mest vinner dockan. Så maila mig det namn du tycker passar dockan! Min mailadress är art_on@hotmail.com och glöm inte att märka mailet med något som gör att jag fattar att det är ett tävlingsbidrag för annars åker det i skräpet! Tävlingen pågår fram till lördagen 19 april kl 18.00 och därefter meddelar jag vinnaren via mail samt här på bloggen.

Jag vill ha många namnförslag, och man får skicka så många man vill så maila på!