Mönsterfel i boken!

Igår upptäckte jag ett enormt fel i boken, tråkigt nog. Mönstret det gäller är igelkotten Hedvig, och hela taggpartiet är galet. Jag vet att det var rätt från början, men på nåt sätt har en del av klamrarna försvunnit. Förmodligen är det nåt jag lyckats med när jag finjusterat, men det är fortfarande skitstörigt. Jag ber hemskt mycket om ursäkt, och jobbar på att skriva ner det rätta mönstret, för självklart har jag lyckats bli av med filen som stämmer. Det här inlägget är mest för att uppmärksamma er på att jag vet att mönstret är fel, och att jag jobbar på det. Ni som vill virka Hedvig redan nu kan maila mig (se fliken *kontakta mig* till höger) för att få e vägledning i hur ni virkar taggarna, det är inget svårt alls och det mesta i mönstret är rätt. Jag behöver bara fixa klamrarna och så verkar det var en fm för mycket i slutet på taggvarven.

Som sagt, maila mig om du vill ha en vägledning, men annars kommer en rättelse här på bloggen när jag pillat klart!

Jag ber hemskt mycket om ursäkt för felet och hoppas att ni som köpt boken fortfarande känner er nöjda .-)

4 kommentarer:

Pia sa...

Lägger du ut på bloggen eller ska vi maila till dig vi som vill ha det rätta. Har tänkt att virka honom i höst.=O)

Petra sa...

Pia
Rättelsen kommer på bloggen. Alltså inte hela mönstret, utan bara en rättelse på varven det gäller. Förhoppningsvis inom ett par veckor :-)

Helena sa...

Jag hade också tänkt virka, men väntar till rättelsen kommer.

Ewa sa...

And now for something completely different: Man kan välja eget foto att sätta på glasögonskalmar hos favoptics! Tänkte på dig direkt o din bild på filten som du pimpade mobilen med (var det va?) Jag ska, när slanten tillåter, få mitt favvoretrotyg på glasögon!!! (tror jag) mvh ewa