Många ofärdiga projekt


har jag för tillfället. Ingenting är kul längre, jag börjar på nåt, tröttnar och börjar på nåt nytt. Har min smartcar, en katt till lillebror och så då den där filten. Jag har varit inne på flera mönster till min filt, tror jag börjat på nytt 4 eller 5 gånger nu, men jag har nog kommit rätt. Egentligen skulle filten bli röd för att matcha en gammal Emmaljunga jag köpt till en kommande bebis, men Micke köpte inget rött garn utan ungefär alla andra färger som finns.

Usch, jag känner verkligen hur oengagerad jag "låter" nu när jag skrivet. Men det är så mina dagar känns numera, tomma och oengagerade. Tankarna är långt långt borta, och i veckan ska jag boka tid att kolla så att allt är ute så att det här sunkiga missfallet är över. Jag behöver ett avslut, en bekräftelse på att min Bob inte längre finns.

Inga kommentarer: