Dagens skörd: väskan, garnet och munken

Igår och idag har jag pysslat färdigt lite. Har blivit en dammsugare också, men den tog jag faktiskt inte bild på eftersom jag redan visat två och den här ser likadan ut.

Men väskan är klar. Fattas bara en insida, och det kommer jag väl aldrig få till en heller. Behöver jag säga att Valter (katten) redan rivit i ena flätan?


Och med posten kom en lapp om att jag kunde hämta paket på Ica. I min enfald trodde jag att det vara hemliga paketet, men det var Martina som skickat några heltokiga garner till mig. Det i bakgrunden är väl hyfsat normal, och i underbara färger. De främre nystanen, de som går i blått, är bland de vansinnigaste jag sett! Garnet i sig är ganska tunt, men i garnet är det fäst typ tygbitar och tjockare garn. Jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra med det. Funderar nästan på nån typ av mössa av det blå garnet. Vi får se. Tack Martina iaf! Du verkar ha ett öga för saker jag gillar :D


Och igår virkade jag, förutom dammsugaren, en munk med vit frosting. Den här gången testade jag ett nytt "recept" och jag tror att jag gillar det här (det är möjligt att inloggning krävs, men medlemskapet är helt gratis) bättre än det förra jag testade. Det är inte så mycket kvar tills första kakburken är helt klar nu. Sen är det bara en kvar. Eller ja, jag har några kakor färdiga, men inte många.

Inga kommentarer: