Nöden har ingen lag



Efter nästan en vecka utan virkning eller stickning kunde jag till slut inte hålla fingrarna i styr, utan plockade upp mitt hemliga projekt. Bebisen ville förstås inte ligga någon annanstans än på min mage och så fick det förbli. Jag drog fram projektet, lade bebisen till rätta på magen och satte igång. Projektet är så pass stort att jag kunde lägga det över bebisen så det värmde nog gott där under. Jag har väl gjort 75 procent nu, så det är inte mycket kvar och jag hoppas bli klar innan slutet av juni. Bebisen är som sagt inte så villig att lämna mamma, så det blir väl fler såna här kvällar.

10 kommentarer:

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Ser ju riktigt mysigt ut det där :) Jag hade min mellankille på magen framför datorn, han var 6 dagar när jag var "tvungen" att göra ett medlemsblad som skulle skickas ut =)

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Åh, ser jättemysigt ut *avis*

Drutten sa...

Det ser mysigt ut att både gosa och virka samtidigt!
Själv funderar jag på hur jag ska kunna träna och virka samtidigt (har så svårt att hinna med båda) :-D

Veronica Tingvall sa...

Åh vad mysigt det ser ut...
Kram/Veronica

Evfa/Nystverket sa...

Underbart mysigt, det bästa av två världar!

Daddis sa...

Va fina ni är :)

Linda sa...

ser otroligt mysigt ut. tänk om man kunde sitta så sen :-)

Pixi sa...

Ohh vad härligt !!Ett stort GRATTIS till eran bebbe!!! Kramiz =)

Åsa Tidqvist sa...

åh, jag vill också ha en bebis på magen när jag virkar! det ser såå mysigt ut!

m sa...

Så mysigt och vilken fin liten bebis! Jag brukade ha min stora flicka i knät när jag sydde på symaskin när hon var bebis. Jag "låste fast" hennes armar bakom mina och sen sydde jag! Nöden har ingen lag :)