Får får får?

Nä, får får halsduk. Haha, vitsigheten är på topp efter en natt med tre timmars sömn och sen en konstant gnällig bebis hela dagen ;-)

Jag fick ett ryck i förmiddags och sydde färdigt sängkläder till min stora lilleman. När jag ändå höll på fållade och fixade jag en broderad tavla som jag gjorde för typ fyra år sen. Blev skitbra, fåren var snygga redan för fyra år sen, men de är ännu bättre nu!


Så har jag fått klart min halsduk. Jag skippade de sista varven för att få en snyggare avslutning, tyckte att kanten i mönstret inte riktigt passade till en halsduk. Nu tänker du säkert att hallå, fattades det inte garn? Skulle det inte köpas en härva till? Jag tänkte det samma, men det gick bara lite mer än en härva till halsduken. Som vanligt vet jag inte hur jag tänkt, men den här gången var det i alla fall till min fördel.

3 kommentarer:

Beckisbloggen sa...

Jättfint mönster du använt till halsduken! Det ser ut att vara fint fall på den med det garn du använt också.

Jojo sa...

Gillar halsduken, blev mycket mycket bra! Tur att det var så att du hade för mycket garn..

Vilka super häftiga får!!

Kram Jojo

Sunna sa...

vilken energi du har trots ilsken bebis