Raggartärningar, version orange och vit



Så är jag klar med tärningarna till min bror och hans tjej som får sitt första barn ungefär när som helst. Det är Algot som valt färgerna. Jag fick till formen riktigt bra den här gången, den i orange blev inte helt bra först men jag tryckte i lite mer stoppning och det gjorde susen. Jag är riktigt nöjd med dem, de kommer hänga riktigt snyggt i barnvagnen.

Det är flera som mailat och frågat var jag hittat mönstret, och det är så pass enkelt att det är mitt alldeles egna. Just det här mönstret håller jag för mig själv fram tills att jag bestämt om jag ska göra en bok eller.

5 kommentarer:

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

*mässar*
Gör en bok, gör en bok, gör en bok....

*storler*

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Fina dom är :) Och håller med teskedsmamman- GÖR EN BOK :D

Chatora sa...

Jag skulle gärna se en bok av dig! Det är så mycket fint du gjort!

Sunna sa...

Jag beställer ett exemplar av boken direkt. fö har jag ett tips ang dina urläckra tärningar. jag skar ut fyrkanter av en gammal madrass i skumgummi när jag gjorde lekklossar. skitbra

Holgis sa...

Hej!

Ville bara tacka för att du la upp mönstret till kakmonstret. Svor en del över garnet jag virkade i men han blev skevögt söt.Har lagt ut en bild på min blogg och en länk till dig. Tack igen!