Tittut i stugan


Det går lite segt med att uppdatera bloggen nu. Det beror inte på att jag inte virkar längre, utan på att jag håller hemligt det jag virkar tills jag vet om det blir en bok eller inte. För visst är det lite roligt med överraskningar och nya figurer? Men den här halvfärdiga mojängen bjuder jag på, eller åtminstone på en ansiktsbild. Och egentligen är han klar nu, men inte på bilden.

Sen vill jag ta tillfället i akt och tacka för alla värmande och uppmuntrande kommentarer jag får! Många skriver till mig att jag är så kreativ och fantasifull, men jag är tveksam. När jag surfar på nätet hittar jag så mycker grejer och det finns ingen chans i världen att jag skulle komma på en del saker som folk gör. På en skala från 1-10 i kreativitet så ligger jag på minus jämfört med dessa människor. Men tack för att ni hejar på, mitt handarbete blir så mycket roligare när jag vet att det finns människor som gillar att inspireras och när jag vet att de mönster jag delar med mig av uppskattas!

7 kommentarer:

Ewa sa...

Du kanske aldrig kan vara den pyssligaste i hela världen men vi är många som inspireras av dig! Så snyggt du piffat te bloggen!

Marie sa...

Fin blogglayout och jag skrattade när jag läste "andra handarbetsskadade" ovanför din länklista...det är inte utan att man tillhör den skaran! :D

Sunna sa...

Klart du ska ha beröm

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Hey! Här har det blivit snyggt!!! Jag ser fram emot hur din "bok" kommer gestalta sig... och kommer stå och armbågas med de andra handarbetsskadade ;)

jojo sa...

Vilken härlig bild på den hemliga virkningen, blev så glad när jag tittade in här idag:) och jag håller med de andra, du inspirerar.

IA Nyckelpiga sa...

Jo, du är báde uppfinningsrik och mycket duktig. Du behärskar virkningens konst och det är man värd att fá höra ibland!!
hoppas verkligen att din bok kommer snart!

Ilkka sa...

Känner igen det där med att många andra känns otroligt mer kreativa än en själv, men jag tycker du är väldigt kreativ. Bara det där med att komma på olika saker att virka är ju kreativt. Själv är jag värdelös på det. :)
Gillar förresten din layout på bloggen!