Alla hjärtans dag


Eftersom jag inte är så väldigt förtjust i Alla hjärtans dag, så fick Micke sin present redan igår. Med tanke på hur mycket han ställer upp för mig, tyckte jag att han var värd nåt litet. Självklart köper inte jag saker när jag kan göra saker själv, så jag virkade presenten. Vad det blev? En spermie med hjärtan på, det blir inte mycket mer romantiskt än så! Mönstret finns här, och som vanligt behöver man vara medlem vilket är gratis.

Sen har jag kommit till stadiet att jag virkat mitt sista fjäderfä på ett tag. Jag förvarar dem på ett tårtfat med kupa över, för då kan man titta på dem men katterna kommer inte åt dem. Tårtfatet är numera fullt och jag orkar komma på mer förvaringsstället. Den sista fågeln blev rosa och brun, och kommer snart hamna i fågelholken.

1 kommentar:

Daddis sa...

Vilken cool spermie! En sådan måste jag virka :)