Vinn ett mobilfodral!



Efter att jag gjort mitt mobilfodral fick jag lust att göra fler. Egentligen tänkte jag göra en grön med röd insida, men när jag gjort klart den röda delen kändes det inte rätt med kombinationen grönt och rött. Då fick jag istället idén att brodera på det röda fodralet, och så fick det bli. Ett rött fodral med turkosa broderier, lottas nu ut eftersom jag bara har en mobil och inte behöver fler fodral.

Fodralet är i ett lager virkning (min fisk är ju dubbel och stadigare). Den passa på Sony Ericsson w995, och förmodligen på en hel andra mobiler också. Har man en riktigt slimmad kamera kan det nog också få plats, eller varför inte sy fast en knapp och virka ett knapphål så kan man förvara smågrejer i den? Den passar måtten:
Mått (HxBxD): 97 x 49 x 15 mm

För att vinna behöver du bara kommentera det här inlägget, man kan bara få en enda lott men vill du får du gärna länka från din blogg. Vinnaren dras på onsdag den 16 juni nån gång på kvällen. Lycka till!

30 kommentarer:

mammalito sa...

Klart jag vill vinna ett sånt här!!! :) Snyggt!

mira sa...

Absolut jag vill vinna ju! :)

Fiff sa...

Jag vill gärna vara med i din tävling! Det var en väldigt fin kombination av färger!

Greenpixey sa...

Jätte fint mobilfodral! Jag vill gärna vara med och tävla =)

(skickar du inte utomlands så har jag en svensk address oxå)

Sofia sa...

Oh, så klart att jag vill vinna! Det där med att repa mobil-skärmen är jag tyvärr ganska bra på!

Pixi sa...

Ja g e oxå gärna med ,länkar med bild oxå!!=)

Unknown sa...

Brukar läsa din blogg och få inspiration. Vill gärna vara med och tävla!

Belinda sa...

Jag vill vara med :)

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Väldigt fin och klart jag vill ha chansen att vinna :)

Margita sa...

Tack min mobil behöver en sommarklänning vann vinterfodralet på en blogg en lovikkavante.

Anonym sa...

Snyggt fodral! Skulle passa min röda mobil väldigt fint! Så jag tävlar gärna om det.

Helena sa...

Jag vill också vara med och försöka vinna... Fodralet er fint: Hur går det med dockan med Sverigedräkt? Min är färdig.

Pia sa...

Klart jag vill vara med och kanske ha turen att vinna, jag länkar även från min sida =O)

Elin sa...

*kommentar*
nej, men jag är gärna med i tävlingen, mitt förra fodral gick sönder så det skulle vara kul med ett nytt :)

Kaldorei sa...

Jag vill ABSOLUT ha ett! Rött och turkost är ju så fint ihop också!

Drutten sa...

jag vill gärna vara med och tävla om ett jättesött mobilfodral! Snygga färger ihop!
Vad kul att boken är färdig! Jag ska lägga ut den som ett boktips på bloggen senare ikväll! Trevlig helg!

Anna-Lena sa...

Verkligen mina färger. Hoppas på tur.

Jenny sa...

Jag vill såklart vinna. :D

Eija sa...

Du har fin blog och ja vill vinna alla fina saker.

Anna-Snoddas sa...

Det skulle jag jättegärna vinna. Helt underbart! :)

Crochet Lina sa...

Men kära ngn vilket fint fodral, det skulle inte göra ont att få vinna det. Så nu gör jag som så att jag tar och länkar ifrån min blogg o sen håller jag tummarna på att detta ska bli mitt. :D

http://Crochetlina.blogg.se

Unknown sa...

Min mobil skulle behöva ett sådant fint fodral. Rött är bra. Då hittar man den lätt i väskan.

Unknown sa...

Du har något att hämta på min blogg!

Anelma handarbetar sa...

Klart att jag vill vara med i utlottningen. Snyggt mobilfodral.

Monika sa...

Åh, klart jag tar chansen!

Denice sa...

Såklart jag vill vara med :-)

Johanna Edeslätt sa...

Vill gärna vinna det fina fodralet!!

Loulou sa...

Min blå mobil skulle passa jättebra i ditt fina fodral!
(nu har jag beställt din bok, och det skall bli jättespännande när den kommer!)

Kanonkulan sa...

Jag tycker att det är superfint!

Jennie sa...

Jag vill självklart vara med! Verkligen i sista minuten! :-)