Ni som köpt min bok, var bilderna i färg?

Tillägg Jag föreslår att samtliga som fått hem boken i färg hör av sig till Vulkan för att få en ny bok, för bilderna ska vara i färg, det känns lite som att halva nöjet med boken försvinner om bilderna är svartvita. Jag ska se om jag kan få tag på dem också, så att de är beredda på att få lite mail. För det är inte rätt att ni ska betala fullpris för en bok som är felaktig.

Jag fick precis veta att en som köpt boken inte fått den i färg, vilket är konstigt eftersom den ska vara i färg. De böcker jag fått hem har varit i färg. Jag vill nu veta om det är fler som fått den "ofärgad", för då blir jag ledsen :(

6 kommentarer:

Denice sa...

MIn var svartvit, och jag blev faktiskt lite besviken över det :-( Sen är jag såklart jätteglad för mönstren, men jag köpte direkt via vulkan och det blev rätt dyrt med frakten, så det hade varit roligare med färgbilder...

Margita sa...

Jag kopte denom Bokus och bilderna var i färg. I Bokus är det fraktfritt om man väljer B-post

Petra sa...

beställde min från Vulkan 8 juni och har fortfarande inte fått någon bok :/

Pärlor & Stickor sa...

Jag köpte min bok som E-Bok på Vulkan och bilderna är i färg. Toppen. Nöjd är jag med den...

Pia sa...

Hej
Jag köpte min på vulcan som e-bok och den var i färg =O) Jag är jättenöjd för jag kan skriva ut den i den takten jag vill=O)

Unknown sa...

Jag köpte min bok hos adlibris.
Det var färgbilder i den.
Jättebra mönster,Jag virkar ur den
just nu.