Dagens tips

Om du bor i närheten av Tungelsta vill jag tipsa om att jag kommer att vara hos Handlaget lördagen den 20 november mellan 11 och 14. Där kommer jag att sitta med min virkning, och min bok kommer att finnas där om man vill bläddra i den. Eventuellt har jag ett par ex med mig som jag kan sälja, men det är väldigt eventuellt. Däremot är det tänkt att jag ska sätta ihop små virk-kit, med allt man behöver för att virka en liten amigurumi. Amigurumin kommer självklart att vara från ett av mina egna mönster, men vilken det är har jag inte bestämt mig för än.

Som sagt, om du bor i närheten av Tungelsta, eller om du väldigt gärna vill träffa just mig (fråga mig inte varför) så är du hjärtligt välkommen! Lördagen den 20 november alltså, 11-14 i det gamla stationshuset. Vi kanske ses där!

Inga kommentarer: