Strumpstickade pulsvärmare

Jag har skytt strumpstickor länge nu, men när jag såg de här pulsvärmarna bestämde jag mig för att det var dags. Dags att sluta tramsa och svära över nåt så fjantigt som stickor. Så jag köpte korta strumpstickor, för att slippa trassla in mig som jag brukar. Och det gick banne mig! Jag kan strumpsticka!

Pulsvärmarna i sig är väl inte världens snyggaste, men broderiet är snyggt och då tyckte jag att jag lika bra kunde sticka dem "rätt" också. Mitt broderi blir inte lika bra (jag har nämligen stickat klart nu), men skitsamma. Nästa gång ska jag sticka ett par lite längre pulsvärmare.



Och eftersom det hänt tråkigheter blir det inget längre inlägg.

1 kommentar:

Helena sa...

Strumpstickor är ok, klirrar bara lite väl mycket. Hoppas det löser sig med tråkigheterna, det brukar göra det. Lycka till!