Byte!

Nu är det dags för byte! Temat på bytet är "höst".
Paketet ska innehålla en hemmagjord grej + en present för max 50 kr.
Paketet ska vara skickat senast den 17 Sep.

Här kommer mina svar på frågorna:

Favorit färg: Jag gillar alla färger. Men jag har lite svårt för blått och typ persikofärger. Sonen nobbar alla färger utom blått.

Har du barn: Ja, en son på 2 år och *räknar* 4 månader. (storlek 92/98 i kläder. strumpor ca strl 25 och mössa vet jag inte för det vägrar han ha)

Gillar du helst att virka, sticka eller sy: Virkning, utan tvekan. Har börjat med lite större projekt även i stickning, men det går så där.

Mössa eller halsduk: Jag använder både och, men inte nödvändigtvis samtidigt. Sonen vill helst slippa ha något av det.

Läser du mönster på andra språk än svenska. Vilka: Svenska och engelska

Önskar du dig något speciellt i bytespaketet: Faktiskt inte. Jag blir glad bara jag får nåt hemmagjort :D

Inga kommentarer: