För fan posten

Skicka mitt paket nu då! Jag beställde ju skor förra veckan, både till mig och till lillmistern. Från Chicago till Malmö gick det rätt fort, men nu sitter paketet fast i Malmö. Ja, inte i tullen alltså, utan utsorterat för att skickas iväg. Och där har det legat sen i måndags 12.25. Hur svårt ska det vara? Jag avskyr posten, de bara utsätter stackars människor för onödigt lidande. Är säkert bara för att det råkar stå företagspaket på det. Det har hänt stormistern förut, att ett paket fick stå kvar för att det stod företagspaket. Vägra skicka skiten liksom? Förra gången ringde han och frågade vad de pysslade med, och de svarade bara att paketet stod där. Kan ni skicka det, frågade han. "Okej". Vad är det för feeeel på dem? Skicka paketet för tusan, står en adress på lådan av en anledning. Skitposten. Jag vill ha min skor!

Inga kommentarer: