Min helg, med bilder

Helgen inleddes med ett besök på Skansen, då min storebror och hans förtjusande flickvän Maja var här på besök. Han och tjejen var inte de enda förälskade på Skansen, titta bara på lemurerna som satt ihopkurade med svansarna om varandra! Är det inte kärlek så säg.


När besöken åkt hem gjorde jag mig en vaniljlatte, fastän jag inte gillar kaffe. Eller jo, kaffe är gott som smaksättning men inte som dryck. Medan jag smuttade på min latte, med lyxigt ekologiskt vaniljpulver för 35 spänn (visste du förresten att vaniljpulver är den andra dyraste kryddan i världen? Det står så på burken iaf), så rev jag upp den beiga kanten och ett nystan rött på axelvärmaren.

Och ikväll stickade jag klart den! Den är bra mycket kortare i halsen än den skulle bli enligt mönstret, men jag tror nog att den är mycket snyggare så här också. Jag klarade det! Jag har stickat en axelvärmare på helt egen hand, OCH den är fin! Jej!

2 kommentarer:

Daddis sa...

Super fin blev den nu!

Anonym sa...

Den blev jättefin, mycket bättre med röd krage än beige :)