Tårta i garnets tecken. Och ett monster som säkert skulle vilja äta den

Det här är mitt rosa kakmonster. Han har bara två armar och inga ben, för garnet räckte inte och jag vet inte hur jag ska göra. Antagligen köper jag mer rosa fluffgarn, jag har lite svårt för att blanda saker och vågar inte ha annan färg på benen eller använda ofluffigt garn. Men han är söt ändå än så länge.
Och det här är tårtan jag bakade till makens polare som skulle överraska sin lilla mamma på födelsedagen. Det ska föreställa ett garnnystan med en katt på. Ja, kan ju säga som så att katten blev lite söt i alla fall, resten är jag inte alls nöjd med. Den ska åtminstone ha varit god, med mariannefluff på ena lagret och päron/grädde på andra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar jag hade fått en sån fin tårta på min födelsedag! Jag tycker du ska vara nöjd med den. =D
Ps. Jag skulle inte tacka nej till receptet heller, Marianne och päron låter gott.

Nina BF sa...

Helt underbart Kakmonster!!!! Vilken fiffig ide att virka honom i Brazilia! Avundas dig som kom på det... =)