Hemlis del 2, och minibyte med daddis

I veckan fick jag två paket: ett från "stora" hemlisbytet och ett från ett minibyte med daddis. Eftersom jag har haft hand om utlottningen av hemlisarna så vet jag vem som skickat till mig, men jag kommer inte avslöja det riktigt än. De andra måste få en chans att gissa först.

I hemlispaketet låg en skitsnygg grön väska och flätstickor. Jag tackar och bockar! Väskan är så snygg så lillherrn tog den och rusade i väg skrikande "miiiiiin". Väskan är tovad, men vet ärligt inte om den är virkad eller stickad, men nån gissning ska väl till och med jag få dra till med, så jag säger virkad.




I paketet från daddis låg två cupcakes, inte virkade utan i tyg. Jag fick även ett sött litet hjärta eftersom hon tyckte att det tog för lång tid för henne att bli klar, så jag fick hjärtat som ett plåster på såren. Jag kan säga att det hade absolut inte behövts, men jag ska hitta en hedersplats där den syns ordentligt. "Cupparna" är vrålsöta, och frågan är om jag får ha dem i fred för lillmistern för han är rätt inne på att det han ser, det är hans. Det är inte alltid hans föräldrar håller med, men det verkar inte röra honom i ryggen. Ja se ungar.

Inga kommentarer: