42 000 besökare vecka 42?

Ska vi lyckas skramla ihop 42 000 besökare på bloggen den här veckan? Jag håller på att ta mig igenom Liftarens guide till galaxen, en bok på alldeles för många sidor. Nu lyssnar jag visserligen på den som ljudbok, och ipoden har av någon anledning nollställt sig så jag måste försöka spola fram till där jag var. Hur som helst är det någon som viskat i mitt öra att meningen med livet, enligt Liftarens guide till galaxen som är en rätt skön bok, är 42. Så vecka 42 till ära, ska vi bli 42 000 besökare? Lyckas vi med det kommer jag under nästa vecka anordna en ny utlottning. På vad vet jag inte än, men jag kommer nog på nåt. Lyckas vi inte, ja då får vi skämmas helt enkelt ;-)

2 kommentarer:

Hulda sa...

Visst är den lite lustig den där boken, med talande fiskar i örat och det viktigaste är att ta med sig handduken när man ska åka i rymden. Den poetiske utomjordningen som läser poesi som ingen förstår och motorvägen som ska ligga där jorden ligger... Opps hoppas du har läst så här långt!

Håller tummar och tår på att du kommer till det magiska siffran 42.

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Svaret på Livet, Universum och allting är ju självklart 42!!

Får göra fler instickare... det är ju 2 dagar kvar ;)