Fyller visst år en vecka tidigare än vanligt

Ja, nästan i alla fall. På fredag fyller jag hela 28 år, visst är det helt galet? Jag tyckte att jag nyss flyttade hit, men det har gått nästan åtta år sedan dess. Men, min lillebror är uppe på besök och idag var vi på stan för att glo lite. Bland annat var vi på the English shop för att köpa riktiga jelly beans, men vi var också inne på Sf-bokhandeln, och vad hittar jag där om inte två helt underbara pysselböcker? Jag köpte den ena själv, som en liten present till mig själv, och min bror var så snäll att han köpte den andra till mig. Och då hade han precis köpt en ursnygg tekopp till mig på English shop. Kolla bara vilken fin tidig födelsedag jag haft idag?


Och förresten, imorgon ska min kandidatuppsats upp examination, så håll tummarna för att det går vägen! Nästan tre år efter planerad examen, har jag (förutsatt att uppsatsen blir godkänd på seminariet) bara ett halvt bokreferat kvar för att ta ut min examen. I tre år har jag känt att jag aldrig nånsin kommer få till det, men nu, nu är det nära och förhoppningsvis har jag alla poäng klara innan december månad. Så håller tummarna, jag har slitit som ett djur för att hålla motivationen uppe!

2 kommentarer:

Paradiset Kaos sa...

Ska hjälpa till och hålla tummarna

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Du är väl värd att bli klar!!! Framför allt kanske du får en liten spark i baken så du kanske kan ta dig uppåt i välmåendet!!
Ochden där muggen var ju bara för söööt!!