Jag har fått fler awards!

Som sagt, jag har fått tre awards de senaste veckorna, men jag har inte riktigt haft ork att ta itu med dem. Så här på självaste nyår, när jag sitter och väntar på att andras firande ska ta slut så jag kan få sova, så tänkte jag underhålla mig med att ge vidare awarden. Eftersom jag fått tre likadana från tre olika personer, och eftersom jag inte "känner" 21 bloggare så slår jag ihop dem till en award och ger vidare den till sju bloggar. Jag hoppas ni har överseende med detta. Skulle ni ha problem med det får ni väl komma till mig så kan jag sitta på er tills ni kommit på andra tankar ;-) Awarden kommer förresten från Mamma till 3 busiga killar, stickig och cupcakes & hoyas.



Med awarden följde lite förhållningsregler och de anges nedan.

Regler:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Den här gången kommer jag inte att bara gå på handarbetsbloggar, utan även sikta in mig lite på bloggar som skrivs av personer jag verkligen imponeras av av andra anledningar. Trött som jag är kommer jag på dessa i första hand, försöker att inte ge vidare awards till samma personer hela tiden så du inte undrar varför jag kanske inte väljer just dig. Jag återkommer med fler när jag är piggare!

1. stor och liten
2. yrväder
3. pyssel på torp

Inga kommentarer: