Ännu en filt, in action



Är det någon som minns den första hexagonfilten jag virkade? Det var ett tag sen, och det tog lååång tid innan jag fick tummen ur och fäste trådarna. Jag har varit lite orolig för att filten skulle bli lite för liten för min gamla Emmaljunga, för vagnen är verkligen enorm jämfört med modernare vagnar. Men, filten passar ganska lagom och den passar kanon till den röda färgen. Just nu, vid fototillfället, ligger lillfisen i vagnen. Han verkar sova bäst i den vagnen, bättre än något annat ställe, det är nästan så jag funderar på att byta ut spjälsängen mot vagnen. Inte nog med att ungen sover bra där, vagnen skulle dessutom bli det sista jag såg på kvällen och det första jag såg på morgonen (ja, jag ÄLSKAR den här vagnen).

6 kommentarer:

Efwa - Medea sa...

Såå snygg den filten blev och vagnen är såå cool.

Ilkka sa...

Vagnen är verkligen härlig. Och dina filtar likaså.
Har gett dig en utmärkelse på min blogg. :)

Häxan Sytant sa...

Hoppas du har haft en trevlig midsommar!
Jag har en award till dig på min blogg!

Sofie sa...

Du har fått en utmärkelse på min blogg!

Anonym sa...

Vilken läcker vagn!
//A-E

Virksta sa...

Åh vilken fin vagn! Och filten är som gjord för vagnen=)