Sänkt pris på fjäderfän!

Med mitt förra inlägg i åtanke sänker jag priset på mina fjäderfän. Ingen har varit sugen på att köpa sin egen liten fågel, men väsksmyckena har visst varit intressantare. Fjäderfäna kostar nu 125 kr MED frakt, och det är ett riktigt fynd med tanke på allt arbete jag lagt på dem!

Jag har kollat igenom mina gömmor, och jag har faktiskt inte så himla mycket kvar att erbjuda. Det verkar som om jag gett bort det mesta redan. Men vad sägs om en handvirkad halsduk/scarf i sockergarn? Jag gjorde den förra sommaren, och sen dess har den legat i en byrålåda. Den är härligt mjuk och len, och passar perfekt nu på våren! Pris? Jag vet inte 150 kr med frakt? Halsduken ser du längre ner i det HÄR inlägget.

För att kunna överraska min man, har jag även lagt tillbaka etiketten *till salu* och där hittar du några dockor och klänningar. Priset? Ja du, samtliga grejer där kostar 100 kr styck, med frakt.

Sen har jag även lite virkade skor. Per par kostar de 100 kr, med frakt. Skorna är ca 8,5-9 cm långa, sandalerna är något mindre.

Sandaler, ljusgröna.


Skor, ljusgröna


Skor, grå-blå

Är du intresserad av att hjälpa mitt äktenskap? Maila då mig på art_on@hotmail.com

Inga kommentarer: